آکادمی بدمینتون برتر

دوره های آموزشی

آموزش بدمینتون در آکادمی برتر!

آکادمی بدمینتون برتر، افق دید خود را گسترده و با تکیه بر تجربیات شگفت مربیان پکیج های آموزشی را طراحی نموده است. پکیج ها در بخش بانوان و آقایان آماده شده اند و به تمامی رده های سنی اختصاص یافته اند. در یک فضای دوستانه با رقابتی سالم میان ورزشکاران یک حس عالی از این شاخه ی ورزشی را خواهید یافت. تلاش ما بر آن استوار است تا در کمتر از یکسال تمام تکنیک ها را آموزش دهیم. به گونه ای که پس از این مدت انگیزه و توانایی مناسب برای شرکت در مسابقات محلی، استانی و کشوری را داشته باشید. ورزشکاران نخبه و مستعد پس از طی این مسیر هیجان انگیز با همراهی آکادمی برتر به کسب جایگاه در مسابقات ملی برای کشور عزیزمان خواهند پرداخت.

رده های سنی در آکادمی برتر:

بر اساس این رده بندی های سنی، پکیج های بدن سازی و آمادگی جسمانی نیز طراحی شده اند. در کنار این ها مشاور تغذیه و برنامه ی غذایی متناسب با رشته ی بدمینتون برای ورزشکاران برقرار است.

معرفی پکیج های آموزشی آکادمی برتر:

در این پیکیج جشنواره های جذابی را تدارک دیده ایم تا در میان نونهالان عزیز استعداد ها را کشف کنیم. بنابراین 4 جلسه آموزش رایگان و سپس ادامه ی آموزش برای عزیزانی که مستعد باشند ادامه خواهد یافت. این دوره برای جذب علاقه مندان است.

در این پکیج به آموزش افرادی میپردازیم که برای نخستین بار به سوی بدمینتون آمده اند. به ویژه کسانی که به صورت تفریحی بدمینتون بازی کرده اند نیز در این پکیج آموزش خواهند دید.

این دوره یک پله ی جهشی خواهد بود تا ورزشکاران ایرادات خود را رفع کنند. در این دوره تمامی آموزش ها مرور میشوند.

این دوره به طور تخصصی به رفع ایرادات میپردازد و آموزش های نو نیز آغاز میشوند. تکنیک های بازی یک نفره، ضربات پیچیده و گول زننده، انواع سرویس و … آموزش های این دوره هستند .

دوره ی آموزش دوبل با هدف شناخت افراد هماهنگ و تشکیل تیم های دونفره انجام میشود. در این دوره تکنیک های بازی دونفره، بازی بدون توپ در زمین و بازیهای تدارکاتی آموزش داده میشوند.

آموزش ها در هر یک از پکیج ها چگونه اند؟

پکیج استعداد یابی نونهالان، کودکان 6 تا 10 سال : این پکیج یک تجربه ی شگفت انگیز و همراه با بازی و سرگرمی برای کودکان خواهد بود. در این دوره ی جذاب که به همراه بازی و حرکات جالب است، سعی در جذب آنان خواهیم داشت. آن ها آموزش ضربات، آشنایی با رشته ی ورزشی بدمینتون و آشنایی با حرکات پا را خواهند داشت. در نهایت استعداد یابی و برنامه ریزی ها انجام خواهد شد. این پکیج طی 24 جلسه ارائه خواهد شد و شامل موارد زیر است:

دانلود پیکج پکیج استعداد یابی مبتدی این دوره برای کسانی مناسب است که رده ی سنی آن ها بیش از نونهالان است و آموزشی ندیده اند. در این دوره نیز آنان به آشنایی با رشته ی بدمینتون میپردازند و قوانین را آموزش میبینند. این پکیح طی 16 جلسه ارائه خواهد شد و شامل موارد زیر است:

وی گریپ (v) = فورهند و پایه ، تامپ گریپ = بک هند ، برای ضربات جلوی زمین و پشت راکت

دانلود پیکج پکیج استعداد یابی نیمه پیشرفته: در این دوره روند حرفه ای گری ورزشکاران به صورت کاملا تخصصی و با برنامه ریزی کامل انجام میشود. این دوره نیز در نخستین جلسات به مرور قوانین و رفع ایرادات باقی مانده از دوره های گذشته میپردازد. این پکیج طی 16 جلسه ارائه خواهد شد و شامل موارد زیر است:

دانلود پیکج پکیج استعداد یابی پیشرفته: این دوره برای ورزشکاران اهمیت ویژه ای دارد از این جهت که به طور تخصصی به رفع ایرادات میپردازند. اگر ورزشکاران ایراداتی در ضربات و تکنیک ها داشته باشند طی جلسات ابتدایی این مشکلات رفع میشوند. در جلسات نخست تمام موارد دوره ی گذشته مرور خواهند شد. این پکیج طی 16 جلسه ارائه خواهد شد و شامل موارد زیر است:

دانلود پیکج پکیج استعداد یابی دوره ی دوبل: این پکیج بسیار تخصصی است و طی جلسات ابتدایی مرور تمامی قوانین گفته شده و رفع تمامی ایرادات انجام خواهد شد. در این دوره هر یک از سرفصل ها به دلیل سختی و اهمیت آن در طول 2 جلسه آموزش داده میشوند.

دانلود پیکج

شرح خدمات تعداد جلسات قیمت دانلود پکیج ثبت نام
پکیج استعداد یابی کودکان واموزشهای پایه 24 جلسه 3000.000تومان دانلود ثبت نام
پکیج اموزشی مبتدی 16 جلسه 1600.000 تومان دانلود ثبت نام
پکیج اموزشی متوسط 16 جلسه 1600.000 تومان دانلود ثبت نام
پکیج اموزشی پیشرفته 16 جلسه 2000.000 تومان دانلود ثبت نام
پکیج اموزشی دوبل 16 جلسه 2000.000 تومان دانلود ثبت نام